Girl in Dream
Click Click!




Diaries Owner Linkies Karya Agong

Hi all. Welcome to My Simple Blog. Follow and enjoy here!

Tagboard



Thanks

Template by Azzahra
Codes by Nurul Atiqah
Edited by Your Name

masa hadapan~

Assalamualaikum,
25 April 2013 - Tiba-tiba terasa nak menulis entry pulak...masa terdengar lagu Tak Bisakah by Peterpan tadi tetiba terbayangkan masa geng #2Bijak dah besar, dah habis belajar di sekolah menengah...siapa yg akan pergi tinggalkn malaysia sebelum atau selepas keputusan SPM keluar nanti..siapa yg akan terus bekerja..yang sambung belajar..sambung dimana..yg ke luar negara, di negara  mana mereka..berapa lama mereka...yg bekerja, bekerja dimana..aku??di mana aku agaknya??
lepas 7 tahun, siapa yg dah kahwin??siapa yg dh beranak pinak??siapa yg dh ade syarikat sndiri??siapa yg makan gaji lg??
Kita boleh jumpa lagi ke?? kita kenal lagi ke?? 
bila di fikirkan.. aku rase macam nak nangis pon ade sebab takot mase sume dh bekerjaya..sume sebok sume dh tak kenal aku ni... :'(
keangan aku yg dpat kumpul slame setahun 3bulan 24 hari ni adalah :
  • masa form1, awal2 masok sklh menengah, jd warge kelas Bijak..sume menyombong je...
  • dah tengah tahun suma dah boleh sesuaikan diri..classmates sejati...
  • kita cat kelas sama2 dengan ckgu kesayangan semua ; cikgu zalalilawati
  • bulan puasa main lari-lari serupa orang tak puasa..kebudak budakkan sangat..
  • akhir tahun ade yg pindah sklh..kita sedih :'(
  • masok tahun 2013, ade ahli baru yg baik,poyo,bajet..lengkapkn dh cemarkan nama kls Bijak
  • minggu BM kita buat latihan untuk sketsa..tunjukkan kesungguhan dan hasilnya kitalah juaranya!
  • lepas kelas ICTL abis,dan sebelum mula kelas petang kita lepak kat kantin..gelak,nangis,buat kecoh macam kita je yg ade kt kantin tu...
  • then dapat kelas baru kita same2 bersihkan..time mop lantai tu..kenangan bagi aq...
dan kini blog ini..entry ini akan menjadi pelakar kenangan untuk aku... bagi aku kls Bijak je classmates nye best..mase sekolah rendah tak de rase pon sume tu... :)
thanks for you all!!
ASSALAMUALAIKUM 
...