Girl in Dream
Click Click!




Diaries Owner Linkies Karya Agong

Hi all. Welcome to My Simple Blog. Follow and enjoy here!

Tagboard



Thanks

Template by Azzahra
Codes by Nurul Atiqah
Edited by Your Name

about us

Assalamualikum,
heyyoo...lama tak tulis entri. dah lah aku tak edit blogskin ni..teruk betol aku..uhukk..sebenarnya dia tak tau nak edit bukan tak de mase nak edit..
Sebelum tu, terima kasih alya, ain, halimah dan awak yang tengah baca ni sebab korang baca entri ni..
persahabatan adalah segalanya...walaupon Muliana jaoh di seberang selat sana..dia tetap ada kat hati aku..Aina, walaupon berlainan sekolah kita tetap berhubung..
kini Alya, Fanny, Thilah yang dulunya aku tidak kenal dan aku bencikan Fanny tapi kini dia lah orang yang disisi aku...aku seronok sangat bila nak pergi sekolah mesti rase happy sebab aku tau kat sekolah ada mereka yang sentiasa ada disisi dari aku melangkah masok ke sekolah smpi lah masa balik..
Hahaha..terimbau balik masa hari jadi Alya, kitorang buat dalam kelas aje..Thilah buatkan kek...hmm memang sedap..walaupon simple aku rase Alya dah cukup happy sebab dia dapat banyak coklat..nasib dia bagi kitorang bertiga rase sikit coklat tu..kalau dia tak bagi..merajok setahun ngan dia...birthday dia tahun depan baru mintak maaf..cehh mengada je aku..
Then, masa terakhir sebelom balik semalam, kitorang berempat berkaraoke kat belakang kelas, almaklumlah kitorang duduk kat belakang sekali..macam-macam lagu kitorang nyanyi..tapi memang seronok sangat...
hemmm..rasenya itu ajelah cerita kami berempat setakat ini yang akan aku sematkan kat hati..