Girl in Dream
Click Click!




Diaries Owner Linkies Karya Agong

Hi all. Welcome to My Simple Blog. Follow and enjoy here!

Tagboard



Thanks

Template by Azzahra
Codes by Nurul Atiqah
Edited by Your Name

happy day~

assalamualaikum
heyyo! you know what?? I'm happy because I have many friends yang kepale gila-gila macam aku jugak..dan diantara semua kawan aku tu, ada dua orang yang memang terencat sama aku..diorang calssmate aku dan diorang duduk sebelah aku lagi..so memang rapat gila lah kan..ok sebenarnya aku nak cerita pasal perkara yang berlaku hari ini..
pada suatu hari yang agak indah lah jugak untuk dikatakan, terlakarlah beberapa kenangan yang mencuit hati dan merakam memori yang indah untuk aku..
kita mulakan dari aku jejak kaki ke sekolah, aku berjalan menuju ke Dewan Merak tempat pelajar sesi petang berkumpul untuk menghadiri sesi kokorikulum yang sebenarnya tak ade pon hari ni..ok pedulikan..mulanya aku nak cari geng pengawas aku tapi tetibe ternampak Alya and Fanny..dan semestinya aku akan pergi ke diorang sebab diorang lagi gila-gila dari geng pengawas aku..sorry to Halimah,Auni,Syafini,Ain kalau aku kecikkan hati kau orang yang memang kecik tu pon..ok apa apa ajelah..lepas borak kat tengah jalan ngan Alya and Fanny, kitorang pon carik lah tempat untuk melabuhkan beg aku yang tersangat lah berat *Alya kata beg aku berat padehal dah cukup ringan* selepas itu kami berpisah untuk seketika sebab aku unit uniform PBSM but diorang KPA..jadi aku join lah geng pengawas aku tadi..aku memang macam ni, mudah lupa kawan mudah juga pergi menggedik kat diorang..hehe..dan walaupun kengkadang diorang marah aku sebab buat diorang macam tu, diorang tetap kawan ngan aku jugak..hehe..
after half an hour aku berpisah dengan Alya dan Fanny,aku pergi merayap kat diorang berdua sebab bosan duduk dalam dewan..dah lah panas pastu sempit..then bila dah bertiga..berjalan lah kitorang..time kitorang duduk berehat kat surau smabil menikmati biskut beras yang Alya beli dan memberinya kepada aku, time tu walaupon tak banyak yang aku ingat tapi aku rase mase tu seronok tak tau kenapa...
nak dipendekkan cerita, lepas habis kelas pafa dekat surau, kitorang pon berjalan menuju ke kelas yang terletak kira-kira 300meter dari surau sekolah..then mase aku tengah nak prepare apa ntah Anas panggil aku..ingatkan kenapa rupanya Nik ada kat luar..dan sekali lagi ingatkan dia just lalu depan kelas rupenya dia panggil aku..mase tu berdebar gak lah..kat tepi pintu belakang tu aku tengok kat luar kelas, mana tau ade kawan-kawan dia ke kan..tapi tak ada pon kawan dia yang aku kenal so aku ikot ajelah dia..rupanya dia nak kenalkan aku dengan kawan baik dia..namanya Aina..same name with my bestfriend yang sejak darjah 4 kitorang berkawan... :) dan buat pertama kalinya lah aku dengar suara dia..haha..
sepanjang 2jam selepas tu tiada apa yang menarik untuk diceritakan..
masa subjek sains cikgu tak masok sebab...adalah.. satu kelas main permainan yang berunsurkan tamparan dan 'osom'..tau tak??tau-tau kan aje lah kalau tak tau..memang masa tu kelas dah tak macam susasana kat sekolah..macam kat rumah asuhan kanak-kanak aje..yang best time tu..anas dengan danish main sampai tangan danish biru sebab kene tampar dengan anas..then masa game yang dorang kena cakap 'I love you' kat mane2 budak pompan dalam kelas..danial nak sebot sampai tak boleh nak berdiri dah..haha lawak time tu..
hmmm itu lah setakat yang aku ingat...ini pon rasenya dah panjang..terima kasih sebab baca sampai habis.. :D