Girl in Dream
Click Click!




Diaries Owner Linkies Karya Agong

Hi all. Welcome to My Simple Blog. Follow and enjoy here!

Tagboard



Thanks

Template by Azzahra
Codes by Nurul Atiqah
Edited by Your Name

welcome back!

assalamualaikum.
after long time tak bukak. well tak de siapa kesah.
tahun baru bulan baru hari baru. cerita mesti baru juga. sometimes aku rasa hati aku ni tak berapa nak stabil, jauh dengan Allah maybe. tu sebab Alllah uji dengan balik2 kan hati aku macam ustazah cakap. u know what? aku suka orang tu tapi dalam masa yang sama aku berjanji dengan diri aku jangan suka sesiapa pon selagi tak capai cita-cita. orang yang mungkir janji ni orang munafik. tapi soal hati, macam mane ye?

I love you for a thousand years~

nothing to say. tapi sebenarnya banyak nak cerita. who care?

bye. pray for my pt3 :*