Girl in Dream
Click Click!




Diaries Owner Linkies Karya Agong

Hi all. Welcome to My Simple Blog. Follow and enjoy here!

Tagboard



Thanks

Template by Azzahra
Codes by Nurul Atiqah
Edited by Your Name

hye 2015! :)

Assalamualaikum,

hai 2015! hope this year will make a lot of memories for me.
tahu ni dah 16 tahun, tahun depan dah SPM so tahun ni kena start tuisyen and tak nak main main dalam kelas lagi dah!

AZAM TAHUN NI :- NAK SIAP SEMUA HOMEWORK DARI AWAL TAHUN SAMPAI HABIS SEKOLAH TAHUN DEPAN. HAHAHA

doakanlah supaya azam tu termakbul. aku tengah berusaha nak menjayakannya!

oh ya result PT3 aku hancur tapi aku harap aku dapat kelas aliran sains teknikal tu..aku tak nak masuk kelas yang ada account..mustahillah rasanya aku dapat kelas sains tulen dengan result sains aku hampeh kan? so aku target kelas sains teknikal sebab minat. just hope jangan account je! kalau kena kat account sama ada mohon naik kelas kalau dapat, kalau tidak memang ke sasteralah jawabnya aku.. tak taulah kenapa aku tak minat kat account tu.. tapi memang aku nak kelas 4S4!!!!! tak kan nak tambah subjek then belajar sendiri? aku belum cukup genius untuk belajar sendiri lagi. huwaaa :((

dalam seminggu lagi baru tahu kelas sebab sekolah belum bukak kan? ikutkan isnin depan dah sekolah tapi sebabkan kementerian bagi extra cuti..takpalah kesian kat mangsa banjir pantai timur tu jugak kalau sekolah mula hari isnin depan. mana nak bersih rumah lagi, nak bersihkan sekolah lagi, baju sekolah beg sekolah kasut alat tulis buku-buku blablablaa....

ok anggap ni hikmah untuk semua, ramai sangat yang buat dosa yang merancang nak buat dosa sampai Allah balas semua ni sekarang. ni maknanya Allah sayang kita sebab tu dia bagi sekarang. think it positive :)

k jumpe bukak sekolah nanti.
bye
with lot of love

assalamualaikum.